Wednesday, December 9, 2009

Pelita Lagi

OK pagi ni kita teruskan perjalanan menaiki LRT lagi ek, kita singgah di station Setiawangsa. Rasa macam nak singgah umah cikgu memasak kita ida bakery sebab ada pelita lagi yang belum dirembat tapi penat pulak nak jalan kaki, so lain kali ek cikgu ida mummyza singgah ambik barang tu. Memang masih mabuk dengan pelita mummyza ni. So apa lagi jom tengok koleksi terbaru mummyza ek. Kali ni cuma dapat rembat 3 pelita je. Nak tahu tak bila mummyza dok diam2 kira punya kira rupenya dah nak hampir 50 biji kesemuanya. Hai bila lah nak stop mummyza hoi!!!, udah2 lah tu......



C U NEXT STATION WANGSA MAJU!!!!!, BYE

4 comments:

  1. salam kenal dan ziarah mummyza
    kak N follow k

    ReplyDelete
  2. 1st visit..nice to know u..ct follow mummyza

    ReplyDelete
  3. Sama2 kita kakN salam perkenalan. Rajin2 le singgah ya.

    ReplyDelete
  4. Hi CT, salam perkenalan singgah2 le selalu ek

    ReplyDelete